Dit contract is opgesteld in overeenstemming met de Regeling Overeenkomsten op Afstand gepubliceerd in het Staatsblad op 27.11.2014 en Artikelen 48 en 84 van de Wet op de Consumentenbescherming van 7.11.2013 en genummerd 6502, waarop deze regeling gebaseerd is.
- ARTIKEL 1 - Onderwerp, partijen en definities
- ARTIKEL 2 - Duur van het contract
- ARTIKEL 3 – Waarde van het Contract
- ARTIKEL 4 – Rechten en verantwoordelijkheden van de partijen:
- ARTIKEL 5 – Herroepingsrecht (Retourvoorwaarden)
- ARTIKEL 6 – Kennisgevingen en geschillen
- ARTIKEL 7 – OPSLAG VAN GEGEVENS EN DOCUMENTEN
- ARTIKEL 8 – HANDHAVING
ARTIKEL 1 – Onderwerp, partijen en definities
Dit contractcentrum is Ulus Mah, Fatih Caddesi, nr. 21, Beşiktaş Istanbul, en de eigenaar van het merk Istanbul Allergy, Allergy Health Services, Advertising and Computer Limited Company (hierna Istanbul Allergy genoemd) die wensen te ontvangen gezondheidsgerelateerde adviesdiensten en zijn van toepassing op istanbulalerjimerkezi Hij is een van de natuurlijke personen (hierna de klant genoemd) die een afspraak aanvraagt door het formulier ‘Istanbul Allergy e doctor’ in te vullen op com.tr. Istanbul Allergy zal op de website istanbulalerjimerkezi.com.tr gezondheidsadviesdiensten leveren aan gespecialiseerde artsen, diëtisten en andere nieuw toegevoegde gezondheidswerkers (hierna te noemen Consultants).
Dit contract De partijen verklaren, aanvaarden en verbinden zich ertoe dat de informatie in dit contract correct is.
Titel: Allergy Health Services, Advertising and Computer Limited Company Hoofdkantoor: Ulus Mah, Fatih Caddesi, No 21, Floor 3, Beşiktaş Istanbul
En Ataşehir Branch: Küçükbakkalköy Mah, Merdivenköy Yolu Cad, CZD Plaza, No 12-1, Ataşehir, Istanbul
Telefoon: +90 850 433 93 93
E-mail: bilgi@istanbulalerji.com.tr
MERSISNR: 0051023869000015
ARTIKEL 2 – Duur van het contract
Om de diensten te verlenen die het onderwerp van dit contract vormen, beginnen de rechten en plichten van de partijen met de betaling van de adviesvergoeding van de raadsman, die gepland is om de adviseur te ontmoeten door een afspraak te maken op istanbulalerjimerkezi.com. tr en eindigt met de levering van de geselecteerde dienst.
ARTIKEL 3 – Waarde van het Contract
De vergoeding die moet worden betaald voor de services die in dit contract worden gespecificeerd, is het bedrag dat wordt vermeld op de relevante servicepagina van de website istanbulalerjimerkezi.com.tr. (De gespecificeerde vergoedingen zijn inclusief btw. De klant betaalt de vergoeding gespecificeerd in de dienst die hij zal kiezen uit de diensten die het onderwerp zijn van dit contract door hem naar de betalingspagina van Allergy Health Services Advertising en Computer Limited Company te leiden (Betaling is voor een tijdelijke periode totdat de gerelateerde website-vestigingsfase van de virtuele posttransacties is voltooid. Deze zal worden gehouden op de site molekuleralerjitesti.com van hetzelfde bedrijf in plaats van istanbulalerjimerkezi.com.tr.
ARTIKEL 4 – Rechten en verantwoordelijkheden van de partijen:
a) Rechten en verantwoordelijkheden van de adviseur en Istanbul Allergy:
– Het doel van Istanbul Allergy, dat gezondheidsadviesdiensten op afstand levert, is het verlenen van gezondheidsbijstand en ondersteunende adviesdiensten aan de persoon via visuele en audiocommunicatiekanalen door een consulent. Istanbul Allergy biedt bemiddelingsdiensten door een platform te bieden voor cliënten om adviesdiensten te krijgen door te communiceren met counselors (artsen).
– Vereiste naam, achternaam, telefoon, etc. ingevoerd bij het ontvangen van consultancyservice via Istanbul Allergy. De geheimhoudingsplicht van de informatie berust bij Istanbul Allergy.
– Wat in de gesprekken wordt gezegd, blijft tussen de trajectbegeleider en de cliënt, binnen de kaders van het vertrouwelijkheidsbeginsel.
– De identiteitsgegevens van de klant worden vertrouwelijk behandeld en niet gedeeld met derden. Het wordt alleen gedeeld met de bevoegde autoriteiten op verzoek van het parket en de veiligheidseenheid. Gesprekken via telefoon of instant messaging-programma’s of via video worden nooit opgenomen, beluisterd of geobserveerd zonder toestemming van de Klant.
– Bij online betalingen, als de kaart onwettig wordt gebruikt door iemand anders dan de houder, in overeenstemming met de bepalingen van de wet op bankkaarten en creditcards nr. 5464 van 23.02.2006 en de verordening op debetkaarten en creditcards gepubliceerd in de Staatscourant dd 10.03.2007 en genummerd 26458. transactie is voltooid.
– De Klant heeft ermee ingestemd om alle berichten te ontvangen die door İstanbul Allergy zijn verzonden naar de e-mails en telefoons die hij/zij heeft gemeld toen hij/zij lid werd. Als er een wijziging is in e-mails en telefoons, wordt dit gemeld aan Istanbul Allergy. Anders blijven alle informatie- en updateberichten van de site worden verzonden naar de e-mails en telefoons die tijdens de registratie zijn opgegeven.
– Onze online videocall service is gericht op het waarborgen van de continuïteit van de behandeling. Om deze reden wordt uw recept verstrekt en naar u verzonden als uw arts hiermee instemt. Aangezien wij geen e-receptenaanvraag hebben en wij geen SGK-overeenkomst hebben, kunt u met het recept dat u van ons ontvangt geen gebruik maken van uw SGK-overeenkomst.
b) Rechten en verantwoordelijkheden van de klant:
Advies op afstand is persoonlijk. De gebruiksvergoeding op de site dekt het gebruik van een enkele gebruiker en het gebruiksrecht kan niet worden overgedragen aan derden en instellingen. Aankoop van adviesdiensten of lidmaatschap kan niet worden uitgevoerd door de echtgenoot, broer of zus, een van de familieleden of iemand anders zonder medeweten van de persoon.
– Er vindt geen restitutie plaats bij het niet deelnemen aan het consult op afstand, dat zal plaatsvinden in de vorm van video, audio of messaging op het tijdstip van de afspraak. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te laat te komen of onbeantwoord te blijven. In dit geval kan de klant geen extra tijd vragen.
– Tenzij de klant de adviserende arts of İstanbul Allergy 2 uur van tevoren op de hoogte stelt dat hij de dienst heeft geannuleerd, kan hij geen terugbetaling van de gemiste vergadering eisen.
– In dergelijke gevallen, die om technische redenen kunnen voorkomen, wordt de klant niet geacht dit recht te hebben verloren.
– De cliënt moet achter de computer zitten tijdens het adviesuur dat is afgesproken met de adviserend arts, moet alleen zijn in het relevante adviesproces, zorgen voor stilte en privacy tijdens het interview, ervoor zorgen dat er geen lawaai is, afleiding die het gesprek belemmert, geen mobiele telefoon gebruik, onderbrekingen en onderbrekingen.
– De opdrachtgever mag geen audio- of video-opnamen van de gesprekken maken en gebruiken zonder toestemming van de adviseur.
– De Klant is volledig verantwoordelijk voor de beveiliging van gebruikersnaam en toegangswachtwoorden, e-mailgebruikersnaam en toegangswachtwoorden. De adviserend arts van Istanbul Allergy is niet verantwoordelijk voor enige schade die kan ontstaan door het bezit van genoemde informatie door derden.
– Istanbul Allergy e-Doctor-service wordt niet gedekt door particuliere ziektekostenverzekeringen, bankfondsen en andere instellingsovereenkomsten. Om deze reden wordt u geacht er vooraf mee akkoord te zijn gegaan dat u de door dit advies tot stand gekomen notavergoeding niet zult vorderen van de gecontracteerde particuliere verzekeringen.
– Onze online videocall service is gericht op het waarborgen van de continuïteit van de behandeling. Om deze reden wordt uw recept verstrekt en naar u verzonden als uw arts hiermee instemt. Aangezien wij geen e-receptenaanvraag hebben en wij geen SGK-overeenkomst hebben, kunt u met het recept dat u van ons ontvangt geen gebruik maken van uw SGK-overeenkomst.
– Raadpleging en afspraak worden apart in rekening gebracht als mijn huisarts mij na het online video doktersgesprek doorverwijst naar een andere afdeling.
ARTIKEL 5 – Herroepingsrecht (Retourvoorwaarden)
– Het is niet mogelijk om de vergoeding terug te betalen voor de consultatiedienst op afstand geleverd door de Consulent en de Consulent-arts in het kader van de contracten met betrekking tot de diensten die onmiddellijk in de elektronische omgeving worden uitgevoerd en de immateriële goederen die onmiddellijk aan de consument worden geleverd.
– Als u niet aanwezig kunt zijn op de geplande afspraak, wordt u geacht uw afspraak 2 uur van tevoren af te zeggen. In gevallen waarin de kennisgeving vóór 2 uur wordt gegeven, kan een nieuwe vergadertijd worden bepaald of kan een volledige terugbetaling worden gedaan op verzoek van de klant. Voor services die minder dan 2 uur voor de afspraaktijd worden geannuleerd, wordt het resterende bedrag terugbetaald nadat 30% bezorgkosten in rekening zijn gebracht. Om een terugbetaling aan te vragen, moet het herroepingsformulier worden ingevuld.
ARTIKEL 6 – Kennisgevingen en geschillen
– Voor alle soorten kennisgevingen die voortvloeien uit het contract dat aan de partijen is onderworpen, het e-mailadres dat moet worden verstrekt door de adviseur en het adres van Istanbul Allergy Ataşehir (Küçükbakkalköy Mah, Merdivenköy Yolu Cad, CZD Plaza, nr. 12-1, Ataşehir , İstanbul) gespecificeerd op het adres van istanbulalerjimerkezi.com.tr zal worden gebruikt als wettig verblijf. hebben geaccepteerd, verklaard en gepleegd.
– Bij alle soorten geschillen die kunnen voortvloeien uit dit contract en de uitvoering ervan; Volgens de geldlimiet bepaald door de huidige wetgeving; Consumentenarbitragecommissies en consumentenrechtbanken hebben de leiding. Istanbul Anatolische rechtbanken en handhavingsbureaus zijn bevoegd voor de definitieve beslechting van geschillen aan de monetaire grens.
– Dit contract is gelezen, begrepen en ondertekend door de partijen. Er wordt van uitgegaan dat de te ondertekenen aanvraag wordt gerealiseerd door de aanvraag via internet naar Istanbul Allergy te sturen. Istanbul Allergy kan indien nodig nieuwe stoffen en/of ondertitels toevoegen, verwijderen of wijzigen. Opdrachtgever verklaart en verbindt zich ertoe deze wijzigingen bij voorbaat te hebben aanvaard.
ARTIKEL 7 – OPSLAG VAN GEGEVENS EN DOCUMENTEN
Istanbul Allergy is verplicht om de informatie en documenten met betrekking tot elke transactie met betrekking tot het herroepingsrecht, kennisgeving, levering en andere verplichtingen gedurende 3 jaar te bewaren.
ARTIKEL 8 – HANDHAVING
Deze Overeenkomst, die bestaat uit 8 (acht) artikelen, is door Partijen gelezen en gesloten door door de Klant in elektronische omgeving te worden gelezen en is onmiddellijk in werking getreden.

