Callcenter: 0(850) 433 93 93
E-mail: bilgi@istanbulalerji.com.tr
Live- en video-interview met onze gespecialiseerde artsen
Wanneer u ondersteuning nodig heeft voor uw gezondheidsproblemen,
Of het nu thuis of op het werk is,
Zonder de noodzaak om naar het ziekenhuis en de kliniek te gaan,
Allergieartsen in Istanbul,
Voor uw gezondheid bent u slechts een telefoontje verwijderd…
Vanwege de Covid-19-pandemie, die de hele wereld heeft getroffen, hebben we snel de Istanbul Allergy e-Doctor-applicatie geïmplementeerd om veilige gezondheidszorg aan onze patiënten te bieden. Met deze applicatie kunt u de gezondheidsdienst bereiken die u nodig heeft zonder uw huis te verlaten. Wij bieden u de mogelijkheid om via uw smartphone te videobellen met onze arts in de door u gewenste vestiging, zonder dat u naar het ziekenhuis hoeft voor uw gezondheidsproblemen en die van uw gezin, monitoring van uw astma- en allergieziekten en eventuele gezondheidsklachten ondersteuning nodig.
Online gezondheidsdienst voor heel Turkije
Het maakt niet uit in welke stad u zich bevindt, de Allergy e-Doctor-service in Istanbul, die u vanuit elk punt in Turkije kunt bereiken; Wij bieden het aan met ervaren gespecialiseerde artsen.
Veel Gestelde Vragen
Voor welke vestigingen en artsen kan ik de e-Doctor-service krijgen?
We zijn in staat om diensten te verlenen aan onze artsen die geschikte afspraken hebben van allergie-artsen. U kunt gedetailleerde informatie krijgen van ons callcenter.
Hoe maak ik een afspraak voor de Allergie e-Doctor service in Istanbul?
Voor de zorg die u nodig heeft kunt u een afspraak maken door te bellen naar ons telefoonnummer 0850 433 93 93.
Welke gevallen vallen buiten het bereik van de dienst?
Klachten met betrekking tot calamiteiten die medische zorg vereisen binnen de eerste 24 uur na het optreden van plotselinge ziekte, ernstige kortademigheid, allergische shock, ongeval, verwonding, trauma’s, bewustzijnsverlies, ernstige brandwonden, pijn op de borst, braken en soortgelijke situaties zijn niet gedekt door deze dienst. . Als u dergelijke symptomen heeft, raden we u aan om zonder tijdverlies een aanvraag in te dienen bij de relevante Emergency Health Service Units.
Via welke applicatie wordt de oproep gedaan en hoe wordt deze gestart?
Wij starten de videobelservice door u op het tijdstip van uw afspraak te bellen vanaf uw mobiele telefoonnummer dat u bij het maken van een afspraak heeft opgegeven en/of beschikbaar is in onze systemen, via Whatsapp-applicatie of facetime op uw telefoon, of via het zoomprogramma.
Hoe wordt de betaling ontvangen?
Door op de link van de Istanbul Allergy-betaalpagina te klikken die naar uw mobiele telefoon of e-mailadres wordt verzonden, kunt u uw creditcardgegevens invoeren met behulp van de beveiligde betalingsinfrastructuur en zonder uw kaartgegevens telefonisch te delen en de betaling uitvoeren .
U kunt uw transactie voltooien door onze Serviceovereenkomst voor verkoop op afstand op dezelfde pagina goed te keuren tijdens uw betalingstransactie.
Heeft Istanbul Allergy e-Doctor Service het recht om het onderzoek te controleren?
U heeft recht op 1 gratis Video Control Call binnen 15 dagen voor de video call service die u gaat voeren met onze arts. Na het lichamelijk onderzoek kunt u gebruik maken van onze online gehoorservice voor controleonderzoek en uitslaggesprekken.
Kunt u na uw standaard (in het ziekenhuis) onderzoek uw controleonderzoek of resultaatgesprekken als videobeldiensten ontvangen?
U kunt deze service gratis gebruiken via videogesprek om uw resultaten te evalueren na uw lichamelijk onderzoek in onze ziekenhuizen en als uw arts u tijdens uw controleperiode informeert over uw geschiktheid.
Zijn particuliere ziektekostenverzekeringen of andere instellingsovereenkomsten geldig voor de Istanbul Allergy e-Doctor-service?
Istanbul Allergy e-Doctor-service wordt niet gedekt door particuliere ziektekostenverzekeringen, bankfondsen en andere instellingsovereenkomsten. U wordt daarom geacht bij voorbaat te hebben geaccepteerd dat u de notavergoeding wegens dit advies niet ontvangt van de gecontracteerde particuliere verzekeringen.
Wordt er een recept uitgeschreven na de Istanbul Allergy e-Doctor-service?
Onze online videocall service is gericht op het waarborgen van de continuïteit van de behandeling. Om deze reden wordt uw recept verstrekt en naar u verzonden als uw arts hiermee instemt. Aangezien wij geen e-receptenaanvraag hebben en wij geen SGK-overeenkomst hebben, kunt u met het recept dat u van ons ontvangt geen gebruik maken van uw SGK-overeenkomst.
Wat moet ik doen als de arts laboratorium- en radiologisch onderzoek vraagt?
Als er laboratoriumtesten nodig zijn, kunt u tegen betaling gebruikmaken van de bloedafnameservice aan huis van de laboratoria waar Istanbul Allergy wordt bediend. U kunt beeldvormingsservice aanvragen bij het dichtstbijzijnde beeldcentrum. Voor echografisch onderzoek kunt u terecht bij artsen die thuis echografie uitvoeren.
Als mijn huisarts mij na het online video doktersgesprek doorverwijst naar een andere afdeling, betaal ik dan een extra vergoeding?
Consult en afspraak worden apart in rekening gebracht.
Wat zijn de vereisten voor conversatie en verbinding?
U moet een smartphone hebben met een Android-, IOS- of Windows-besturingssysteem met een camera aan de voorkant, Whatsapp of facetime- of zoomapplicaties als videogesprekstoepassing, en een snelle internetverbinding voor een kwaliteitsgesprek.
Wij verzoeken u vriendelijk om 15 minuten voor uw afspraak klaar te staan voor een interview op een geschikte plaats met uw eerdere analyseresultaten.
Hoe lang duurt het gesprek?
Onze vergaderingen zijn beperkt tot 20 minuten. Deze termijn kan alleen worden verlengd op initiatief van uw arts.
Voor de afspraaktijd kunnen onze consultants u bellen en uw aantekeningen maken voor de vergadering. Tijdens deze vergadering kunt u uw rapporten, indien van toepassing, die u wilt delen, verzenden naar het telefoonnummer waarmee u werd gecontacteerd.
Mag ik het telefoonnummer dat we u hebben gebeld gebruiken voor een videogesprek om daarna weer met de arts te praten?
Het betreffende nummer kan alleen worden gebruikt op het afgesproken tijdstip en voor externe oproepen door uw arts. U kunt ons callcenter bellen op 0850 433 93 93 voor elk probleem dat u wilt stellen of raadplegen. Om na het onderzoek contact op te nemen met uw arts kunt u schrijven tijdens de uren die uw arts meedeelt.
Wat gebeurt er als ik niet klaar ben op de afspraak/contacttijd?
Als u uw telefoon niet kunt opnemen wanneer u wordt gebeld door uw arts tijdens de afspraaktijd die u is toegewezen en u niet aanwezig bent op het relevante tijdstip, wordt u geacht afstand te hebben gedaan van uw recht om de dienst te gebruiken. In dit geval vindt er geen restitutie plaats.
In welke gevallen is restitutie mogelijk?
De betaalde servicekosten kunnen tot 2 uur voor de afspraaktijd kosteloos worden geannuleerd. Hiervoor moet het opnameformulier op de betalingssite worden ingevuld en naar het Istanbul Allergy-contact-e-mailadres worden gestuurd (bilgi@istanbulalerji.com.tr).
Voor services die minder dan 2 uur voor de afspraaktijd worden geannuleerd, wordt het resterende bedrag terugbetaald nadat 30% bezorgkosten in rekening zijn gebracht. Om een terugbetaling aan te vragen, moet het herroepingsformulier worden ingevuld.
Voor gedetailleerde informatie en afspraak kunt u het formulier invullen.
U kunt ons bellen op 0(850) 433 93 93.